niedziela, 26 maja 2013

Prolog

Znasz to uczucie, kiedy wszystko się psuje? To, na co zapracowałeś i kochałeś potrafi się rozsypać nim zdążysz mrugnąć okiem.Wielkie plany i marzenia przestają istnieć. Ja to idealnie znam. Takie chwile popychają cię w kierunku najgorszego. Ale co zrobić, gdy właśnie ucieczka wydaje się najlepszym rozwiązaniem. Pierwsze dragi były po to, aby na chwilę zapomnieć. Odciąć się od tego całego gówna. Problem w tym, że i tak w końcu wraca się do rzeczywistości. Wszystko, co wydaję się wspaniałe okazuje się fikcją. Ale ja wciąż chcę uciekać. Jedna, odpowiednia tabletka na język, gorzkawy smak w ustach, przełknięcie i zapomnienie. To wciąga i wciąga. Po parunastu razach potrzebujesz tego codziennie, aby jakoś funkcjonować. Żeby przez ten jeden, cholerny moment nie czuć, że jest się nikim w tym ohydnym życiu. Bierzesz, wciągasz, palisz. To nie ma znaczenia. Jazda jest taka sama i za każdym razem się kończy. Uzależnienie staje się twoim drugim ja. Jest z tobą zawsze. W pracy, w domu, na mieście, gdziekolwiek. Czeka na odpowiedni moment. Chwilę twojej słabości, potknięcie się. To, że nie dajesz sobie rady, dodaje mu sił. Chce twojego bólu, cierpienia, zwykłego pecha. Żeby znów cię przenieść do świata zapomnienia. Ale nic nie jest za darmo, prawda? Potrzebujesz środków na zakup tego świństwa. Nie liczy się dla ciebie nawet, czy wylądujesz na ulicy, czy będziesz musiał zrobić coś poniżej swojej wartości. Bo ty po prostu chcesz, musisz. Pragnienie wydostania się z tego popierdolonego życia jest silniejsze od ciebie. Powoli nikt i nic nie jest tak ważne jak prochy. Tracisz bliskich, którzy niedawno uśmiechali się w twoją stronę. Teraz głównie robi to uzależnienie. Śmieje ci się prosto w twarz, bo wie, że to dla ciebie koniec. Nie uciekniesz od tego. To zbyt trudne. Nawet nie potrafisz poprosić o pomoc, ty ją nawet odrzucasz. Nie chcesz pokazać innym, że jesteś słaby. Choć tak naprawdę cholernie nie dajesz sobie rady. Chwilowa ucieczka zamieniła się w niekończącą się podróż. Czy przypuszczałeś, że to wszystko zacznie się małego potknięcia? Chwili słabości. Racja, że nigdy nie sądziłeś, że o twoim losie zaważy głupi błąd? Taka jednak jest prawda. Wszystko, co rujnuje nas, zaczyna się z na pozór nic nie znaczącego posunięcia.
W końcu przegrywasz...
Nazywam się Leah Baker i jestem narkomanką. Biorę odkąd pamiętam i nie zamierzam nic z tym zrobić. W tym cały problem.


Oto prolog! Mam nadzieję, że się wam podoba i chociaż po części zapoznaliście się z myślami bohaterki. Pierwszy rozdział pojawi się jak skończymy wcześniejszego bloga :) Prolog to mały przedsmak ;) Dziękuję, kocham was <3 /Leah

18 komentarzy:

  1. ahdsahdjahdgah <3 świetne czekam na rozdział. :* @Ilovetheiridols

    OdpowiedzUsuń
  2. BECAUSE YOU WRITE AMAZING TEXT.

    IT'S BEAUTIFUL ♥

    czekam nn ;)
    Kiss Lolaa ;*


    + ZAPRASZAM NA MOJEGO NOWEGO BLOGA " DANGER RETURNS - Beware ! " PROSZĘ ZAJRZYJ I WYRAŹ OPINIĘ. PRZECIEŻ TO TYLKO CHWILA A DAJE MI OGROMNEGO KOPNIAKA SZCZĘŚCIA. ZRÓB TO TAK JAK JA TO ROBIĘ DLA CIEBIE. PROSZĘ ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. sdkfjksdgjdfjkg *.* Boziuu <33 To takie piękne <3 Czekam na pierwszy rozdział ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog boski:) Zapowiada się zajebiste opowiadanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie glebokie. Czekam na dalsze czesci :) Nie moge doczekac sie Justina

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja pierdolę O.o wiecie, że kocham wasze opowiadanie "Young Crazy Dreams", które jest wspaniałe, ale to! God, szczerze- wyczekiwałam tego prologu, po tym jak obejrzałam zwiastun! Love it with all my heart. Jestem ciekawa jak to się rozwinie, jaką rolę odegrają chłopcy z One Direction, czy im pomogą, czy one pozwolą sobie pomóc (bo z tego co zrozumiałam, będą dwie dziewczyny), czy wszystko skończy się dobrze? Matko Boska Louisowska, ile ja mam teraz pytań. Ale nie! Poczekam! Czekanie jest dobre, bo wkręcę się później jeszcze bardziej!
    Po za tym, muszę chyba dodać, że wasze opowiadanie- YCD podoba mi się 1000000000000000000000 razy bardziej niż "Dark", którym wszyscy się zachwycają, a to opowiadanie zapowiada się o niebo lepiej.
    Kocham was dziewczyny!
    ~Salomea ( @KidsDont )
    Larry Stylinson Opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwiastun jest genialny a prolog obiecujacy. Czekam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze opowiadanie o narkomance, które czytam. Czytałam o problemach anorektyczek, biednych, nieszczęśliwych itd. Wiele z nich jest genialne, ale po przeczytaniu twoje prologu po prostu zmieniam zdanie. Choć jeszcze w ogóle nie pojawił się pierwszy rozdział ja wiem, że będzie świetny, tak jak następne. Ty cholernie świetnie piszesz. Tego typu opowiadanie często mnie nudziły, ale w twoim stylu pisanie jest coś co przyciąga. Potrafisz zachęcić samym prologiem i zwiastunem. Nie będę się rozpisywać, tylko przeczytam po raz kolejny.
    Życzę weny, bo to najważniejsze :*

    OdpowiedzUsuń
  9. jezu! kocham Cię dziewczyno! *_______*


    @zaynsterex

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie się zapowiada ^^ Czekam więc na rozdziały ;)
    http://every-dream-can-come-true.blogspot.com/ <- dziś pojawi się 1 rozdział i http://simply-happy-life.blogspot.com/ Zapraszam ;*♥

    OdpowiedzUsuń
  11. No nieźle. ;D
    Pierwszy raz bede czytać o narkomance, ale wydaje mi się że bedzie genialnie.
    Zachęciłaś mnie prologiem ;p
    Podoba mi się
    i czekam na pierwszy rozdział.
    Mam nadzieje ze juz wkrótce ;D
    Pozdrawiam Bella♥

    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zapowiada sie fajnie :)
    kocham wasze opowiadania <3

    czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. omomomom *.* nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :) już czuje że bedzie to cudowne opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny prolog. Mi się naprawdę podoba. Jestem ciekawa jak Leah poradzi sobie z uzależnieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nwm od czego zacząć...
    Prolog jest z sensem, i to mnie mega zaciekawiło ;))
    Aktualnie jj mega zabiegana, prawie nie mam czasu na czytanie ff, ale możesz być tego pewna, że na pewno przeczytam ^^
    Pozdrawiam kochanie, Sassie x

    OdpowiedzUsuń
  16. To dla ciebie prawdopodobnie zwykłe opowiadanie. Ale czytając to miałam odczucie , że odpisujesz moje życie . W takie samo gówno się wpakowałam ... Chcesz poznać to życie ? shouldbeanother.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń